    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Thu, 15 Oct 2020 05:14:43 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Kotwa chemiczna - jednorazowy pojemnik? Jak szybko?
    From: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 14 października 2020 15:14:19 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > Jak chcesz otworzyć ten kartusz? Jak wyciągniesz tłoczek? Tłoczek
    > osadzony jest ciasno i trzeba sporej siły aby go wypchnąć, a wypychać
    > możesz tylko metalowym prętem. Jesteś pewien, że wypchniesz go bez
    > przebicia tłoczka?
    >
    > W takiej tubie pozostają resztki silikonu. Jak go usuniesz? Będziesz się
    > z tym pierdolił nie wiem po co?
    >
    > Pozostawisz? Patrz wyżej. Poza tym resztki silikonu, które będą miały
    > kontakt z metalem (prętem, śrubą) spowodują jego korozję.

    Jak zwykle teoretyzujesz.
    Resztki silikonu w pustej tubie są już zaschnięte i żaden problem taką tubę
    doczyścić- po prostu odrywasz resztki silikonu. Tylko po co? Ale to już nie do mnie
    pytanie.
    I żeby nie było- nie namawiam, nie popieram kombinowania z tubą od silikonu jako
    aplikatora żywicy bo zabawa nie warta świeczki
    Jest mnóstwo innych prostszych sposobów żeby żywice zaaplikować tam gdzie trzeba.
    Masa w kotwach chemicznych to żadna kosmiczna technologia.
    Zenek podał prosty zamiennik mieszanek stosowanych w kotwach chemicznych.
    Ktoś zechce stosować zastosuje i z aplikacją sobie poradzi, komu nie pasuje kupi
    gotową kotwę chemiczną.
    Nie rób proszę z prostych spraw komplikacji.
    Upchnięcie żywicy czy innej mieszanki w wywierconą dziurę to żaden problem, doktoratu
    z tego robić nie trzeba a i uprawnienia żadne niepotrzebne.