  • Data: 2021-08-01 22:55:49
    Temat: Re: Lodówka się nie załącza po przerwie w zasilaniu
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-08-01 o 22:41, Kris pisze:

    > Model/symbol podasz?

    Wybacz, ale mam ciekawsze zajęcia od szukania dokumentacji tej lodówki.

    Z resztą jakie to ma znaczenie? Była to lodówka wtedy na topie, ze
    średniej półki, a w całym moim wywodzie nie chodzi o lodówkę, model czy
    typ, ale stosunek firmy Samsung do klientów oraz podejście: "zapłaciłeś
    i masz problem z naszym produktem to spierdalaj".

    Gdyby rozwiązali problem wady konstrukcyjnej w ten sposób, że
    zaproponowali by mi inny model lodówki to wychwalałbym ich teraz pod
    niebiosa. Przez swoje głupie podejście do klienta stracili wielu
    klientów, bo gdzie mogłem i komu mogłem to to opowiedziałem, a samemu
    już od tego czasu nie kupiłem ani jednego produktu firmy Samsung i nigdy
    nie kupię.