  • Data: 2021-07-26 22:29:04
    Temat: Re: Mądry Polak przed szkodą.
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-07-26 o 17:03, ptoki pisze:
    > W Twoim przypadku zamiast klasc tyle dodatkowych rur mozna bylo po prostu dac jedna
    duza i do niej tyle rur ile trzeba plus sznurek pilota.
    > Ale to juz wariacja na ten temat.

    To jest niewykonalne taką metodą. Co innego przewody elektryczne czy
    skrętki, choć i te ciężko jest dodawać do już wciągniętych, ale rury
    wodne to już jest kłopot wciągnąć w kilkumetrowego arota, aby przejść
    pod fundamentem, a co dopiero przeciągać 40m i to jeszcze dokładając do
    istniejących.  Zapomnij o tym. Chyba, że jeden arot = jedna rura.

    W warunkach domowych decydowanie prościej po prostu ułożyć kilka rur w
    ziemi i je zakopać.

    Przecież zawsze mogę przewody elektryczne wyciągnąć z rury i ułożyć je
    inną drogą np. poprzez ogródek bezpośrednio w ziemi i już mam kolejną
    rurę zapasową. Z rozprowadzenia deszczówki także mogę zrezygnować i
    podlewać długim wężem i znów jest kolejna rura do dyspozycji, aby
    doprowadzić wodę z wodociągów.

    Nawet jakby miały pękać po kolei co 7 lat to myślę, że i tak mnie
    przeżyją ;)