  • Data: 2021-07-26 23:05:17
    Temat: Re: Mądry Polak przed szkodą.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 26 lipca 2021 o 22:29:05 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):
> [...]
    jedna duza i do niej tyle rur ile trzeba plus sznurek pilota.
> [...]
    > istniejących. Zapomnij o tym. Chyba, że jeden arot = jedna rura.
    >
    > W warunkach domowych decydowanie prościej po prostu ułożyć kilka rur w
    > ziemi i je zakopać.
    >
    > Przecież zawsze mogę przewody elektryczne wyciągnąć z rury i ułożyć je
    > inną drogą np. poprzez ogródek bezpośrednio w ziemi i już mam kolejną
    > rurę zapasową. Z rozprowadzenia deszczówki także mogę zrezygnować i
    > podlewać długim wężem i znów jest kolejna rura do dyspozycji, aby
    > doprowadzić wodę z wodociągów.
    >
    > Nawet jakby miały pękać po kolei co 7 lat to myślę, że i tak mnie
    A zakopywałes je co 7 lat czy wszystkie razem? Przy wadzie fabrycznej ta co pękła
    mogła być najlepsza. Te nieużywane też mają tyle lat co popsuta. Producent sprzedał
    hurtowników za 1/3 ceny jako pozagatunek. Twój przyjaciel hurtownik dał ci 5% rabatu
    od ceny w I gatunku.