  • Data: 2022-10-15 21:43:51
    Temat: Re: Magazyn energii - akumulatory GEL czy LiFePO4?
    Od: a a <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Wiesz dobrze, że nikomu nie sprzedasz litówek, ani fosforanowych, bo do ich ladowania
    potrzebny jest bunkier na polu.

    W domu nie wolno ladowac, ani tego trzymać, bo ubezpieczalnia nie wyplaci
    odszkodowania, gdy dom zostanie spalony i zrujnowany

    Z tego powodu nie chciałem tych 80 litówek 90Ah nawet za frico
    bo w samochodzie umieszczone są pod zawieszeniem i jak się zapalą to ogień dmuchnie
    na zewnątrz
    a w pomieszczeniu to jest problem bo gazu będzie za dużo.

    I fosforanowe sa bezpieczeniejsze, ale to nie znaczy, że nie mogą sie nagle zapalić,
    bo to nadal sa litówki i wodor jest generowany.

    A budowanie bunkra na polu mnie nie rajcuje