  • Data: 2019-10-31 11:09:38
    Temat: Re: Moda na płaskie dachy nadchodzi ;)
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 31 października 2019 11:02:20 UTC+1 użytkownik Pete napisał:
    > Czasy minione są minione i dzięki Bogu za to, że państwo ani inny
    > decydent nie rozporządza gustami obywateli mówiąc co jest dla nich
    > dobre (dach skośny) ale obywatel sam decyduje co chce mieć nad głową.
    > Nawet jeśli za to coś więcej zapłaci.

    Mnie nie chodzi absolutnie o ograniczanie wolności ani rozporządzanie
    gustami. Tylko o zjawisko społeczne, gdzie ci sami ludzie parę lat temu
    wyśmiewali się z domów-kostek i mówili że to komunistyczne dziadostwo,
    a teraz nagle może jakiś celebryta czy serial w telepudle pokazał taką
    chatę jako prestiżową i już się odmieniło. Wisi mi kalafiorem kto w czym
    mieszka ;)

    L.