  • Data: 2020-10-11 08:26:00
    Temat: Re: My tu gadu gadu
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sat, 10 Oct 2020 19:45:24 -0700 (PDT), s...@g...com

    > Czyli laduja baterie z sieci zeby potem zaladowac baterie w aucie?
    > No postęp...

    Ty dalej swoje i widać dyskusje na PMS to jak krew w piach. Tak, w baterie
    jak i inne magazyny energii -- poczytaj sobie o powerbanku Tesli w
    Australii. Miał się zwracać 30 lat, a bodajże był do przodu już po 3 czy
    tam 5. Inna sprawa że powerbanki trzeba zacząć i tak budować, na OZE, a nie
    do EV. Poza tym większość ludzi i tak będzie ładować auto raz w tygodniu na
    szybkich ładowarkach, albo wcale, bo będą ładować w domu.

    > Mam wrazenie ze ta przyszlosc to jest na miare WAP czy MMS.
    > Niby jest niby sie daje uzywac ale jest tak malo pozyteczne
    > ze nikt z tego nie korzysta.

    Oczywiście, w 2019 >35 tys. sprzedanych EV w Europie, no nikt jak nic!
    Zresztą cał problem EVów wbrew pozorom nie polega na braku zasięgu, a na
    tym że ludzie wcale tyle zasięgu, co lepsze modele, nie potrzebują. Ergo,
    nie opłaca się ich kupować. Ja tak mam że mi się EV nie opłaca -- zbyt mało
    jeżdżę -- dlatego mam znacznie tańszego PHEVa.

    --
    Pozdor
    Myjk