    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: My tu gadu gadu
    Date: Sun, 18 Oct 2020 19:01:53 +0200
    From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .10.2020 o 13:35 Kadar Oszmiański <o...@g...com> pisze:

    > Tu się zgadzam. Patrzymy na problem z własnej lokalnej perspektywy.
    > Kiedy jeździłem po Atenach aż wściekłość mnie ogarniał kiedy szukałem
    > miejsca do zaparkowania. Samochodem dłogości niecałe 5 m. nie mogłem
    > znaleźć nigdzie miejsca. Takie Smarty podjeżdżały pod latrnie stawały w
    > poprzek, w zdłuż jak chciały i parkowanie miały. Ja musiałem często
    > zostawiać go kilka naście przecznic od mijsca docelowego. Nie mówię o
    > miejscach gdzie były parkingi ale o takim zostawianiu samochodu na
    > chwilę na ulicy. Struktura takich aglomeracji zmieniła się do tego
> [...]

    W Atenach nie byłem, ale w Paryżu, Rzymie, Madrycie, Barcelonie, Wiedniu i
    wielu innych tak. Wszędzie tam poruszałem się swoim autem bo tak mi było
    wygodniej. Wszędzie gdzie chciałem zaparkować (głównie zwiedzanie) miałem
    do dyspozycji płatne parkingi na/pod ziemne. Jeszcze mi się nie zdarzyło
    abym nie znalazł wolnego miejsca.
    Nie musiałem się tłuc zapchanym metrem czy autobusami - wyjeżdzałem na
    obowdnicę, robiłem 3/4 ringu i po 20 min byłem w tym samym centrum ale po
    drugiej stronie miasta. Dodatkowo w aucie mogłem się przebrać (jak pogodna
    niedopisała, zjeść kanapkę (jak wszytsko było pozamykane bo mieli sjestę
    czy inny szabas itp)).
    I żeby nie było - to nie było pół wieku temu. Ostatni raz tak "zwiedzałem"
    rok temu.

    TG