  • Data: 2017-01-08 20:01:36
    Temat: Re: Na polsracie nocnik
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Fajnych masz idoli. Cejrowski to jakis znany ekonomista znajacy sie na budzetach
    panstw?

    Cejrowski to gość, który jeździ po świecie i prowadzi biznes w wielu
    krajach, w ten sposób zarabiając na swoje podróże.

    > On mowi to co chcesz uslyszec bo w ten sposob robisz ogladalnosc jego programow
    podrozniczych, bardzo fajnych, i nabijasz mu kase.

    Nie mówi co chciałbym usłyszeć, lecz mówi jak jest w innych krajach i
    dlaczego w Polsce jest tak ch....wo.

    > Mozesz napisac co zdrozalo od wprowadzenia 500+. Ja po swojej kieszeni widze ze
    wydaje tyle samo co rok wczesniej. A jesli jest jakas zmiana to dla mnie malo
    zauwazalna. Sam finansuje swoje nic nie robienie. Pilnuje wydatkow to wiem ile co i
    gdzie kosztuje.

    Choćby OC za jedno z aut w pod koniec zeszłego roku zapłaciłem o 50%
    drożej niż rok wcześniej.

    W tym roku, a dokładniej w styczniu i w lutym będę miał opłaty za
    kolejne auta, aż się boję myśleć o ile drożej.

    Ubezpieczenie domu odkładnie takie same warunki jak wcześniej zdrożało
    mi o 20%

    Woda ze ściekami podrożała mi prawie o 22%

    Opłaty w bankach w których mam konta zdrożały nawet o 25%

    Wiele banków wprowadziło opłaty za przelewy i za prowadzenie kont,
    których wcześniej nie było.

    Węgiel, który kupowałem, zdrożał o ok. 5% Wcześniej przez kilka lat jego
    cena stała w miejscu.

    Zdrożało wiele produktów i usług.

    Kogutek albo żyjesz na Księżycu, albo gówno wiesz na temat wydatków i
    żyjesz w świeci organizowanym dla Ciebie przez kogoś innego.