eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNajem nowych mieszkań coraz bardziej nieopłacalny dla wlascicieli › Re: Najem nowych mieszkań coraz bardziej nieopłacalny dla wlascicieli
  • Data: 2022-02-02 07:10:47
    Temat: Re: Najem nowych mieszkań coraz bardziej nieopłacalny dla wlascicieli
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 01.02.2022 22:08, r...@k...pl wrote:
    > Mon, 31 Jan 2022 13:00:30 -0800 (PST), w
    > <a9198621-942d-4246-95c3-398ba50608acn@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder

    tym że będzie wynajmował straci i to bardzo dużo. Przecena bardzo nie dotknie
    posiadaczy nieruchomości w super atrakcyjnych miejscach. Reszta nieruchomości przy
    cenach wywoławczych na poziomie 1/3 dzisiejszych będzie stała pusta.

    > Radosna twórczość głupka...
    >
    > Już widzę 1m2 za 3333zł przy furczącej drukarce Glapińskiego.

    akurat krótkoterminowo spadki mogą być - chyba na Ukrainie (i gdzieś
    jeszcze, nie pamiętam) były spadki 80% (tak mi się kojarzy) wywołane
    konfliktem z Rosją

    Lukasz