eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNajem nowych mieszkań coraz bardziej nieopłacalny dla wlascicieli › Re: Najem nowych mieszkań coraz bardziej nieopłacalny dla wlascicieli
  • Data: 2022-02-02 20:32:30
    Temat: Re: Najem nowych mieszkań coraz bardziej nieopłacalny dla wlascicieli
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 2 lutego 2022 o 11:44:10 UTC+1 4...@g...com napisał(a):
    >.

    Pierwsze mieszkanie kupowałem w 2002 roku
    Moja Mama jak Kogut teraz gadała wtedy- nie ładuj się w nieruchomości, kredyty itp
    32tys kredytu na tamto mieszkanie spłaciłem w bodajże 3 lat.
    Od tamtego czasu kilka kolejnych nieruchomości kupiłem.
    Kredyt jeszcze przez kilka lat na dom w którym mieszkam łmam do spłaty.
    A pi razy drzwi średnio z jednego lokalu mam 800 zl- 1000zl na czysto dzisiaj
    Kogut pitoli że wLodzi za 400zł mieszkanie wynajmuje.
    Badałem rynek bo córka w Łodzi studia planowała.
    400 zł za mieszkanie w Łodzi to jak yeti - ponoć jest a nikt nie widział.

    > To cię teraz załaduje równo. W szczycie w 1999 roku w Polsce żyło 38567868 ludzi.
    To było na 20 lat przed ostatnimi >danymi na jakich zrobiono prognozę. Dzisiaj o
    10:40 było nas 37780927. Według prognozy powinno nas być 37797000. W >stosunku do
    prognozy brakuje 16073 osób. Oszacowali a raczej policzyli z błędem ok 0,05%.
    Podejrzewam że nie doczytałem jak działa ta strona.
    Doczytaj.
    Dj znać co ustaliles.