eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNajem nowych mieszkań coraz bardziej nieopłacalny dla wlascicieli › Re: Najem nowych mieszkań coraz bardziej nieopłacalny dla wlascicieli
  • Data: 2022-02-03 00:57:35
    Temat: Re: Najem nowych mieszkań coraz bardziej nieopłacalny dla wlascicieli
    Od: a a <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Thursday, 3 February 2022 at 00:39:00 UTC+1, 4...@g...com wrote:
    > Sam czynsz niewiele zdrożał. Drożała przede wszystkim woda i śmieci. Żeby było
    ciekawiej wszyscy co mieszkają w tej kamienicy mają bezpłatne miejsca parkingowe na
    podwórku.
    za smieci to powinni doplacać
    wszelka makulatura, papiery, tektura to wysokokaloryczne paliwa dla elektrociepłowni

    wszystkie plastiki to wysokokaloryczne paliwo dla elektrociepłowni

    blachę, zlom, wiadomo, że skupuje złom

    szkło to stluczka, jakościowy dodatek do betonu

    odpady biologiczne, organiczne to bardzo drogi nawóz organiczny po fermentacji

    A zmieszane, nadal spalają spalarnie i produkują ciepło, bo tez kaloryczne

    Brókselka pomieszała ludziom w głowie i to co jest wartosciowe jako paliwa, jest
    uznawane za smieci, a to wysokokaloryczne paliwo

    A nawóz organiczny to także ścieki komunalne z toalet