  • Data: 2023-01-16 11:28:00
    Temat: Re: Najtrudniejszy pierwszy krok. Taka piosenka byla
    Od: ddddddddddd <d...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dlaczego nie chcesz albo nie potrafisz zrozumieć że chuj mnie i innych co tam nie
    żyją obchodzi sytuacja mieszkaniowa Anglików? Sram na ich landlordow i to co mogą
    zrobić. Nie wiem co robisz w Anglii i nie chce wiedzieć. Ale z tego co piszesz i jak
    to interpretujesz otaczającą rzeczywistość wychodzi mi że raczej są to prace fizyczne
    nie wymagając zbytniego angażowania mózgu. Dostałeś dwa najważniejsze wykresy
    opisujące w przyszłości demografię. A ty jak ten kolchoźnik co go w ZSRR w nagrodę do
    zoo zabrali i pokazali żyrafę. Kolchoźnik patrzy na żyrafę i mówi "Towarzysze takich
    zwierząt nie ma".

    a ja mam w dupie demografię czy dwa wykresy, gdy na ceny nieruchomości
    wpływa wiele innych czynników. Ale ty tego nie potrafisz zrozumieć. Nie
    chcesz nawet zrozumieć tego, że robią cię w chuja na każdym kroku, a ty
    im za to dziękujesz. W sumie nie ma co się dziwić - koguty mają małe mózgi