    From: Runt(R) <a...@a...org>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Najważniejszy jest stały etat!
    Date: Sun, 7 Aug 2022 17:22:55 +0200

    W dniu 2022-08-07 o 15:58, KANALIA* Zenek Kapelinder

    UJADA na pl.soc.polityka:

    acierewicza-wciaz-dziala-od-publikacji-raportu-ponad
    -pol-miliona-zl/33rneq3

    /.../

    > Mogłeś
    ale mi się nie chciało ;0)))

    > pizdziak
    zenuś, zjełczała łechtaczka ;-)))

    > vel runt
    c-vel zenuś ;-0)))

    > dziura w dupie
    zenuś z pozszywanym odbytem ;-)))

    >z Klewek
    zenus z Chlevek gmina Zadupie Centralne ;-)))

    > nie zwalniać się z pracy
    ja się nie zwalniam, to ja zwalniam ;0)

    > na etat w prowadzonym przez Turka
    zenusiu, masz kłopot z pamięcią. hans w swoich pamietnikach pisał, że
    był niemieckim mongołem urodzonym na syberii. to twój tate ;-))))

    > niemieckim burdelu dla zasłużonych nazistów.
    i znów zenusiu się myslisz. skleroza cię dopadła! sowieckim burdelu. tam
    pracowałeś! ;-)))

    > Chciałeś samozatrudnienia w Londynie
    zenusiu, nie mieszkam/pracuje w londynie! tyle razy ci wyjaśniałem a ty
    ciagle swoje. ale szukaj! szukaj szarik. węsz! ;-0)))

    > przy szukaniu w śmietnikach
    zenusiu, poranne i wieczorne obchody smietników i podbieranie kotom i
    gołebiom żarcia z tacek to twoje jedyne zajęcie które wykonujesz. ;-))

    > żarcia
    hans pisał, że podstawą twego wyżywienia były obierki z Kartoffel!

    > to nie narzekaj
    zenusiu, ty ciągle narzekasz.
    na kazdym forum biadolisz. jesteś jęcząca zakała! ;-)))

    > bo to była kretynie
    zenusiu, nazwanie ciebie kretynem to byłaby obraza. jesteś półgłówkiem z
    kisielem we łbie zamiast mózgu ;-)))

    > twoja decyzja.
    tak jest. ja mówię. ty słuchasz i zapierdalasz! na smietniki - Bewegt
    euch, los, los! ;-)))

    > I ojca po jajach nie kop jak łapę do szczanie podnosi.
    i pamiętaj zenusiu trzymac swego ojca za fiuta kiedy ci szczy na twój
    łysy łeb. to jedyny moment w twoim zyciu kiedy bierzesz ciepły prysznic!
    ;-)))

    > Nudziło ci się
    nie nudzimy się. mamy ubaw z ciebie przygłupie! ;-)))

    > to masz zajęcie.
    zenusiu, raus! prendko! prendko! ruchy! ;-0))))

    mówiłem, ci nie zaczynaj ze mną. patrz stopka!

    --
    Runt ??

    https://zpe.gov.pl/pdf/Pf0DqMeGY

    * - Oculum pro oculo, dentem pro dente!