eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowe obowiązki związane z ustawą śmieciową ;) - zaczyna się › Re: Nowe obowi?zki zwi?zane z ustaw? ?mieciow? ;) - zaczyna sie
  • Data: 2013-01-09 09:57:03
    Temat: Re: Nowe obowi?zki zwi?zane z ustaw? ?mieciow? ;) - zaczyna sie
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pięknego Wed, 09 Jan 2013 08:14:34 +0100 osobnik zwany 4CX250
    napisał:

> [...]
    > Porównaj ilość nieotrzymanych mieszkań do ilości wybudowanych. 2,2mln
    > mieszkań wybudowano za Gierka. Za IV RP, w ciągu 22 lat nie wybudowano
    > nawet połowy tego. Policz też, ile wykonawców zostało wydymanych przez
    > te 22 lata. Ile firm splajtowało bo im nie wypłacono za wykonaną pracę
    > przy budowie mieszkań, dróg, czegokolwiek. Za Gierka, to nie Gierek
    > wydymał ludzi nie dając im mieszkań tylko jego następcy którzy nie
    > potrafili ani wybudować ani zrewaloryzować wkładów. Gierek miał mieszkań
    > pod dostatkiem i rozdawał je za darmo jako mieszkania pracownicze i

    nie rozdawał tylko przekazywał w uzytkowanie

    >Firmy prywatne które czasem miały zlecenia przy budowie
    > dostały wynagrodzenie za swoją pracę. Nikt nie słyszał o wydymanych
    > wykonawcach którym nie zapłacono.

    to, że nie słyszałeś to zupełnie inna sprawa

    i nie myl budownictwa spółdzielczego z kupowaniem przzez ludzi mieszkań
    od developerów. To była ich własna decyzja.

    Bo tylko pokazujesz, że albo nie masz zielonego pojęcia o czym piszesz
    albo usiłujesz nieudolnie manipulować

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?