eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowe obowiązki związane z ustawą śmieciową ;) - zaczyna się › Re: Nowe obowi?zki zwi?zane z ustaw? ?mieciow? ;) - zaczyna sie
  • Data: 2013-01-09 10:34:27
    Temat: Re: Nowe obowi?zki zwi?zane z ustaw? ?mieciow? ;) - zaczyna sie
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:kcjbcv$t9m$2@dont-email.me...

    > nie rozdawał tylko przekazywał w uzytkowanie

    W tamtych czasach na jedno wychodziło. Nikto nikomu nie zabrał mieszkania
    lokatorskiego raz otrzymanego.

    > to, że nie słyszałeś to zupełnie inna sprawa

    Taaa. Ty żeś słyszał. Dla prywaciarza poderwać wtedy fuchę u państwowego
    zleceniodawcy czy to na budowie bloków czy przy hucie to był pewniak dobrego
    zarobku i otrzymanych pieniędzy.
    Sam pracowałem wtedy w zakładzie elektrycznym i wiem jak się rwali wszyscy w
    CECHu gdy jakieś zlecenie dla prywaty od było. Remonty instalacji
    elektrycznych w szpitalach, na komendach, straży pożarnej, Poczcie i
    Telekomunikacji (wtedy jedna firma)

    > i nie myl budownictwa spółdzielczego z kupowaniem przzez ludzi mieszkań
    > od developerów. To była ich własna decyzja.
    >
    > Bo tylko pokazujesz, że albo nie masz zielonego pojęcia o czym piszesz
    > albo usiłujesz nieudolnie manipulować.

    Porównujemy czasy Gierka i to co było za Gierka do czasów dzisiejszych.

    Marek