  • Data: 2010-10-25 23:48:36
    Temat: Re: Ocenicie mury?
    Od: "kiki" <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

    <b...@k...math.uni.lodz.pl> wrote in message
    news:ia295a$lce$1@node1.news.atman.pl...
    > Widziałem mury zrobione przez murarza na którego prawdopodobnie się
    > zdecyduję. Nie za drogi, bezproblemowy, doświadczony.
    >
    > Przyjrzałem się murom - dziwi mnie że pustaczki tak powykrzywiane

    No i znowu przykład fuszerek.

    1. Widoczne szczyty "jaskółki" nad wejściem zamurowane za wysoko
    2. Pewnie inne szczyty też
    3. Porotherm murowany bez wymaganego przesunięcia co najmniej 10cm
    4. nie wiem czy widzisz ile tam jest mostków termucznych, które źle
    zaizolowane będą dawały czadu.

    Ja ci dobrze radzę od początku zrób stronę ze zdjęciami i dawaj do
    skomentowania zanim będzie za późno.