    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Ocieplenie dachu
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Sender: Myjk <>
    <rpqaac$hpp$1@dont-email.me>
    <X...@1...0.0.1>
    <rprh8v$oco$1@dont-email.me>
    <0...@g...com>
    <1v7nlhxa01q66$.dlg@myjk.org>
    <X...@1...0.0.1>
    Date: Sun, 29 Nov 2020 13:53:49 +0100

    28 Nov 2020 13:59:45 GMT, Budzik

    > Ale tu wychodzimy z sytuacji gdzie zrodło ciepła dla CO juz mamy -
    > pytanie tylko czy pociagnąć rurki i dac dodatkowy kalafior czy moze jak
    > sugerujesz, dac coś elektrycznego.

    To było określenie bardzo ogólnikowe i do tego się wprost odnosiłem.
    Stwierdzenie że ogrzewanie prądem jest 3x droższe niż dowolne źródło ciepła
    z wodną podłogówką jest nieprawdziwe. W przypadku posiadania już źródła
    ciepła i jeśli możesz niewielkim kosztem przeprowadzić grzejnik, to będzie
    najtaniej inwestycyjnie i użytkowo.

    Z drugiej strony jeśli to poddasze i będziesz tam chciał podziałać także w
    lato, to lepiej tam zainstalować klimatyzator. W zimie ogrzejesz a w lecie
    ochłodzisz. I tu też nie będzie 3x drożej, pomimo że grzane będzie prądem.

    --
    Pozdor
    Myjk