  • Data: 2020-06-25 21:20:39
    Temat: Re: Odbiór częściowy - pozwolenie na użytkowanie
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Mateusz Viste napisał:

    > Protokół może i urokliwy, ale stanu "przeczytany / nieprzeczytany /
    > wykasowany" postów w żaden sposób nie synchronizuje. Korzystanie z
    > kilku czytników na kilku urządzeniach jest zatem wysoce teoretyczną
    > sprawą, i tutaj kolega Krzysztof ma słuszność - czytnik google
    > rozwiązuje ten problem.

    U mnie stan "przeczytany/nieprzeczytany" zapisywany jest w pliku
    ~/.jnewsrc. Synchronizuję między maszynami wiele plików o podobnym
    znaczeniu, mógłbym i ten dodać im do towarzystwa. Nie robię tego
    dlatego, że i tak zawsze usenetologię uprawiam z jednego komputera,
    na który dostaję się przez ssh (nie wszyscy muszą wiedzieć, gdzie
    aktualnie się znajduję). Co do rozwiązywania problemu przez "czytnik"
    google, w jego miejsce pojawia się problem inny -- w guglu wiedzą,
    co kolega Krzysztof już przeczytał, a czego nie (oczywiście nie każdy
    się tym przejmuje, o czym było tu niedawno).

    --
    Jarek