  • Data: 2020-07-01 22:37:40
    Temat: Re: Odbiór częściowy - pozwolenie na użytkowanie
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    >To chyba jak z pocztą - też >nigdy nie mogę zrozumieć, jak >można z niej
    >na stałe korzystać przez www, >jeżeli jest możliwość >korzystania z
    >aplikacyjnego klienta.

    Tak z ciekawości: co jest wygodniejszego/ lepszego w czytaniu poczty przez " klienta"
    zamiast www?
    Z nudów na androida "apke" ściągnąłem do poczty Onetu i Gmaila.
    Kilometr mniej wygodne jak androidowe www.
    Na windowsie to już dyskwalifikacja "klientów" pocztowych przez www.
    Ale moze czegoś nie wiem i dopowiesz.
    Co do "apek":