  • Data: 2011-07-15 12:14:52
    Temat: Re: Odrolnienie (odleśnienie) działki
    Od: "J." <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Może nie rozumiemy się do końca :)
    Ja absolutnie nie kwestionuję własności Lasów Państwowych. Ja również chcę
    uregulować tą sprawę. Proszę jedynie o danie szansy przeprowadzenia tego, a
    odpowiedź w stylu "to niewykonalne" mnie nie przekonuje.

    Działka ma dojazd również z innej strony, nie jest to więc kwestia
    służebności drogi.

    Pozdrawiam,
    J.