  • Data: 2021-01-06 18:01:32
    Temat: Re: Ogrzewanie domu
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    2021-01-06 o 16:19 +0100, Mateusz Bogusz napisał:

    > A Ty nie masz nadciśnienia może albo innych chorób układu krążenia?

    Nie, nie mam. Niemniej dziękuję za troskę. Ludzie od tysiącleci bez
    problemu znoszą drobne wahania temperatury. To poniekąd smutne, że ta
    cecha zanika w tak zastraszającym tempie, że człowiek posądzany jest o
    jakąś patologię tylko dlatego, że potrafi żyć w warunkach innych, niż
    laboratoryjne 23 stopnie ustawione na ściennym termostacie.

    Mateusz