  • Data: 2020-10-07 22:17:00
    Temat: Re: Ogrzewanie węglem w Krakowie
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak masz drogę z zakazem ruchu ale przecież tylko 50m do celu, to zdrowy
    > rozsądek też podpowiada że można?

    Nie, nie podpowiada że można.
    Ale... jak mam posesję do której jest dojazd tylko jedną drogą i nagle
    ktoś mi stawia znak, że nie można, to ja się grzecznie pytam, co mam
    zrobić i wietrzę, że znak bezprawnie postawiony.

    > Móc - nie można. Ale skoro trzeba - to pozostaje doliczyć w tym sezonie
    > do ceny węgla, koszt kary administracyjnej żeby potem nie płakać.

    Nie mieszkam w KRK, problem jest natury, czy prawo potrafi zadziałać
    wstecz. Jak ktoś miał pozwolenie na kocioł węglowy i taki zainstalował,
    to nie widzę możliwości, aby zakazać mu używania. Jak muszą ograniczyć,
    to muszą też pokryć wszystkie koszty z tym związane, a to nie tylko
    dotacja na wymianę pieca i/lub instalacji, ale często inwestycja w
    ocieplenie, żeby koszty ogrzewania gazem były podobne do węglowego
    ogrzewania. A jak ktoś nie chce ocieplać? Zmusić?

    Miłego.
    Irek.N.