    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Fri, 26 Aug 2016 08:01:02 -0700 (PDT)
    Subject: Re: PC a GAZ
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A Ty zalozysz sie ze mna ze w Polsce jest bardzo dobrze bo napisze ze widzialem jedna
    Tesle na ulicy? Miales mniej kasy i ograniczyles grzanie. Zalozyles termostaty i w
    nie uzywanych pomieszczeniach utrzymujesz 16 stopni. Zima byla lagodna. To wszystko
    ma wplyw na koszt ogrzewania. Juz wiem ze nadchodzaca zima bedzie mnie kosztowala
    wiecej niz poprzednia nawet jak bedzie lagodniejsza. Skad wiem? Wyprowadzila sie
    restauracja z parteru i nke bede mial ponizej zera pokarmu ze strychu dla pompy
    ciepla, to pierwszy powod. Drugi taki ze sasiadka mieszkajaca pietro nizej
    wyprowadzila sie do corki. Cieplolubna byla i pod polowa mieszkania bede mial nie
    ogrzewane pomieszczenia. Pytalem wlasciciela kiedy wynajmie a on ze sie nie zanosi bo
    chetnych ktorych by zaakceptowal na razie nie ma. Przerabiam moja nordice na pellet
    zeby w razie mrozow miec zrodlo ciepla bo przy -5 w obecnych warunkach taniej by
    wyszly grzejniki elektryczne niz pompa ciepla ktora mam. I paczpan taki paradoks. W
    zeszlym roku dolozylem 15 centymetrow welny mineralnej na strychu, znaczy sie
    poprawilem ocieplenie i bede drozej placil za ogrzewanie.