    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: PC a GAZ
    Date: Thu, 1 Sep 2016 16:21:04 +0200
    <l4dki0625nkc$.dlg@myjk.org> <nprust$6bb$1@node2.news.atman.pl>
    <nprv0u$6bb$2@node2.news.atman.pl> <nps0lv$joq$1@dont-email.me>
    <4...@g...com>
    <nps4u3$12j$1@dont-email.me> <npsk6h$ael$1@node1.news.atman.pl>
    <d...@g...com>
    <8...@g...com>
    <e...@g...com>
    <5...@g...com>
    <57c6e4f7$0$645$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@g...com>
    <nq8non$aml$1@node2.news.atman.pl>
    <b...@g...com>
    <nq9b1p$4tb$1@node1.news.atman.pl>
    <4...@g...com>

    > No przeciez juz wytlumaczylem ze z kamera podczerwieni i barwnikie snilo mi sie.
    Nikomu zle nie zycze ale wy te instalacje macie nowe albo prawie nowe. A i tak na
    grupie byly pytania jak znalezc przeciek. Pozyjemy jeszcze z trzydziesci lat to
    zobaczymy. Chcialbym sie mylic ale na chceniu moze sie to skonczyc. Jak by byly pewne
    to producenci dawali by sto lat gwarancji. Daja tyle?

    Nawet nie wiem czy daja. Ukladalem podlogowke sam i wiem jak trudno jest
    taka rure uszkodzic. Watpie tez zeby sama gdzies tam pekla.
    Oczywiscie te marketowe rozinia sie od markowych. Osobiscie nie
    ryzykowalem dla paru groszy i kladlem markowa. Siedem lat nic sie nie
    dzieje. Ta sama rura laczy sie dzis grzejniki. Rury do nich tez prowadzi
    sie posadzka, wiec ryzyko jakby takie samo. Mozna w scianach, ale to
    chyba przesada.

    Pozdro.. TK