  • Data: 2021-11-26 21:04:53
    Temat: Re: PV - Niemcy
    Od: a a <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Friday, 26 November 2021 at 18:17:16 UTC+1, Tomasz Gorbaczuk wrote:
    > Kolego a a, kolejny przykład, że siejesz propagandę:
    >
    > "Łączna moc instalacji fotowoltaicznych na terenie Niemiec będzie musiała
    > do końca dekady wzrosnąć niemal czterokrotnie - z 56 GW do 200 GW. Pomóc w
    > realizacji tego celu ma zmiana przepisów. Chodzi o wprowadzenie obowiązku
    > montażu instalacji fotowoltaicznych na nowych budynkach - w tym także
    > mieszkalnych."
    >
    > https://gadzetomania.pl/fotowoltaika-obowiazkowa-w-c
    alym-kraju-plan-nowego-rzadu-niemiec,670887102941452
    8a

    > tyle są warte Twoje prasówki.
    >
    > TG
    Znów nic nie zrozumiałeś

    Merkelówna zadekretowała, że prąd z solarów na domku Helmuta, jedynie na własne
    potrzeby.
    I wszyscy Mimce o tym wiedzą

    I to indywidualna decyzja każdego, czy potrzebuje prąd solarny , gdy słonce świeci

    Solary sa już tak tanie, że n ie jest to żadna inwestycja.

    Ale mogły być tańsze w Europie od 10 lat, ale Brókselka chciała zmonopolizować rynek,
    bo mimieckie producenty produkowały solary 200% drożej niż Chińc zyk
    i mimieccy lobbyści wystąpili o nalożenie ceł antydumpingowych na chinskie solary,
    gdy żadnego dumpingu nie było

    Mimieckie producenty solarów i tak zbankrutowały, ale jeszcze wyrwały dotacje łónijne
    na fabryki - do 100 mln euro

    I łónijny konsument płacił za solary najdrożej na świecie o 100% więcej niż reszta
    świata

    Gdy rozmawiałem z łónijnym komisarzem w sprawie cel dumpingowych i chciałem , aby ich
    nie wprowadzał, to się pytał, czy rep;rezentuję łónijnych konsumentów.

    To odpowiedzialem, że tak, bo interes każdego łónijnego konsumenta jest taki, aby
    płacić za solary taniej a nie drożej

    I jako dobry samarytanin czyniłem wszystko aby cla antydumpingowe upadły

    Na to komisarz odpowiedział, że wszystko jest juz ustalone i postanowione
    no i te monopolistyc zne cła weszły i każdy w Europie zapłacil o 100% drożej za
    solary,
    niż reszta świata.

    Nie miałem prawnych środków aby komisarza zdymisjonować, za działanie na szkodę 500
    europejskich konsumentów,
    ale nadal można wystąpić z pozwem o odszkodowanie i może to uczynić każdy Europejczyk
    , który przepłacił 100% więcej za solary,
    bo to była decyzja, która Europejczykom najbardziej zaszkodziła

    A po tej decyzji komisary łónijne się spotkały i uchwaliły wniosek aby zlikwidowac
    komisara od ochrony praw konsumentów, bo rzekomo wszyscy dbali o prawa konsumentów.

    A co do faktów
    to będzie w całej Łónii obowiązek instalowania solarów na dachach i projektowania
    dachów tak, aby moc z solarów była optymalna

    Na Intersolarze w Monachium rekomendowano instalację na dachach plaskich, w kierunku
    wschód= zachód, z koziołkami w środku, aby rozmyc pik mocy w południe w czasie