  • Data: 2021-03-16 11:49:04
    Temat: Re: Paroizolacja aluminiowa i klatka Faradaya
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pete napisał:

    > Ale działa.

    Czasem jednak słabo.

    > Który kosztuje zł.
    > A wifi calling kosztuje włączenie opcji w smartfonie.

    Czasem też kosztuje nerwy. Kiedyś miałem to włączone za granicą.
    I nie dało się na ten numer dodzwonić, ani zrealizować z niego
    połączenia. Nie dało się też tego wyłączyć, bo to wymagało
    wysłania SMS, a SMS-y też chciały iść przez wi-fi. To było
    kilka lat temu, na początku w drażania tej technologii, może
    coś się od tego czasu zmieniło. Ale ja od tamtej pory jestem
    nieufny. O ile w takich podstawowych rzeczach można liczyć
    na poprawę, to nie da się zrobić tak, że wifi calling stanie
    się odporny na gwałtowne zmiany w lokalnym połączeniu do
    Internetu. A takie wbrew pozorom zdarzają się często (nagle
    pojawiająca się transmisja, która wysyca łącze, a router nie
    ma prioretyzacji, lub ma to zrobione słabo) -- na moją rozmowę
    może braknąć miejsca.

    --
    Jarek