  • 1. Data: 2021-03-15 21:25:39
    Temat: Paroizolacja aluminiowa i klatka Faradaya
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    Czy to rzeczywiscie tak dziala? Jestem na etapie wyboru paroizolacji i nie
    chcialbym stracic w domu slabego i tak zasiegu GSM.

    Pzdr

  • 2. Data: 2021-03-15 22:07:19
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, miumiu.
    On 15.03.2021 21:25 you wrote:

    > Czy to rzeczywiscie tak dziala? Jestem na etapie wyboru paroizolacji
    > i nie chcialbym stracic w domu slabego i tak zasiegu GSM.

    Na słaby zasięg lekiem jest wifi calling.
    A internet to już możesz odebrać z anteną na dachu.

    --
    Pete

  • 3. Data: 2021-03-15 22:11:38
    Temat: Re: Paroizolacja aluminiowa i klatka Faradaya
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pete napisał:

    > Na słaby zasięg lekiem jest wifi calling.

    Nie tyle lekiem, co protezą. Lekiem może być pasywny repeater.

    --
    Jarek

  • 4. Data: 2021-03-15 23:02:16
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > pasywny repeater
    gdzie takie działające sprzedają?
    ktoś ma? Testował?

    ToMasz

  • 5. Data: 2021-03-15 23:37:22
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan ToMasz napisał:

    > gdzie takie działające sprzedają?

    Dowolna antena kierunkowa na pasmo najlepiej widocznego BTS-a w okolicy,
    do nabycia w dobrych sklepach internetowych. Zakończenie feedera tak
    zwanym "motylkiem" (instrukcja wygięcia z drutu do znalezienia w sieci).

    > ktoś ma? Testował?

    Ja nie, bo mam BTS w odległości 150 metrów, efekt byłby trudny do
    zauważenia. Znajomy testował, za moim poduszczeniem. Zadowolony.

    --
    Jarek

  • 6. Data: 2021-03-16 02:15:15
    Od: KIKI <y...@p...uu>

    On 15.03.2021 21:25, miumiu wrote:
    > Czy to rzeczywiscie tak dziala? Jestem na etapie wyboru paroizolacji i nie
    > chcialbym stracic w domu slabego i tak zasiegu GSM.

    Tak, skutecznie ekranuje słaby GSM. Trzeba podchodzić do okna.

    Tylko ta paroizolacja to do końca nie jest istotna. Dzisiaj bym
    zapianował całe poddasze i nie dawał żadnej paroizolacji. Rekuperator
    skutecznie walczy ze wszystkim. I żadnej wełny, wełna to gówno, nieszczelne.

  • 7. Data: 2021-03-16 07:37:36
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Jarosław Sokołowski.
    On 15.03.2021 22:11 you wrote:

    > Nie tyle lekiem, co protezą.

    Ale działa.

    > Lekiem może być pasywny repeater.

    Który kosztuje zł.
    A wifi calling kosztuje włączenie opcji w smartfonie.

    --
    Pete

  • 8. Data: 2021-03-16 10:08:22
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 15 Mar 2021 22:11:38 +0100, Jarosław
    Sokołowski<j...@l...waw.pl> wrote:
    > Nie tyle lekiem, co protezą.

    Dlaczego? Z dobrze zrobionym wifi roamingiem działa całkiem sprawnie.

    --
    Marek

  • 9. Data: 2021-03-16 11:49:04
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pete napisał:

    > Ale działa.

    Czasem jednak słabo.

    > Który kosztuje zł.
    > A wifi calling kosztuje włączenie opcji w smartfonie.

    Czasem też kosztuje nerwy. Kiedyś miałem to włączone za granicą.
    I nie dało się na ten numer dodzwonić, ani zrealizować z niego
    połączenia. Nie dało się też tego wyłączyć, bo to wymagało
    wysłania SMS, a SMS-y też chciały iść przez wi-fi. To było
    kilka lat temu, na początku w drażania tej technologii, może
    coś się od tego czasu zmieniło. Ale ja od tamtej pory jestem
    nieufny. O ile w takich podstawowych rzeczach można liczyć
    na poprawę, to nie da się zrobić tak, że wifi calling stanie
    się odporny na gwałtowne zmiany w lokalnym połączeniu do
    Internetu. A takie wbrew pozorom zdarzają się często (nagle
    pojawiająca się transmisja, która wysyca łącze, a router nie
    ma prioretyzacji, lub ma to zrobione słabo) -- na moją rozmowę
    może braknąć miejsca.

    --
    Jarek

  • 10. Data: 2021-03-16 12:56:21
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2021-03-16 o 10:08, Marek pisze:

    > Dlaczego? Z dobrze zrobionym wifi roamingiem działa całkiem sprawnie.

    to zrób taki w hotelu