  • 41. Data: 2021-03-18 17:58:44
    Temat: Re: Paroizolacja aluminiowa i klatka Faradaya
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 18.03.2021 o 10:18, Pete pisze:
    > Bazując na swoim negatywnym doświadczeniu spowodowanym zapewne swoją
    > niewiedzą.

    Może starczy Ci zatem wiedzy, by jakoś skonfigurować czytnik i sensownie
    cytować, odpowiadając na posty?

    --
    Ewa

  • 42. Data: 2021-03-18 19:01:30
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, FEniks.
    On 18.03.2021 17:58 you wrote:

    > Może starczy Ci zatem wiedzy, by jakoś skonfigurować czytnik i
    > sensownie cytować, odpowiadając na posty?

    Podstawowe zasady higieny mówią że jak się wchodzi to się puka. A pani
    wchodzi z brudną ścierką.

    A co do cytowania, to nie mam zastrzeżeń. Mi się podoba.

    Pa pa.

    --
    Pete

  • 43. Data: 2021-03-19 10:45:11
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

> [...]
    > wysłania SMS, a SMS-y też chciały iść przez wi-fi. To było
    > kilka lat temu, na początku w drażania tej technologii, może
    > coś się od tego czasu zmieniło. Ale ja od tamtej pory jestem
    > nieufny. O ile w takich podstawowych rzeczach można liczyć
    > na poprawę, to nie da się zrobić tak, że wifi calling stanie
    > się odporny na gwałtowne zmiany w lokalnym połączeniu do
    > Internetu. A takie wbrew pozorom zdarzają się często (nagle
    > pojawiająca się transmisja, która wysyca łącze, a router nie
    > ma prioretyzacji, lub ma to zrobione słabo) -- na moją rozmowę

    Ja ostatnio byłem w miejscu w górach, gdzie totalnie nie było
    standardowego zasięgu GSM. Moja miejscówka miała jednak całkiem
    nienajgorzej działające wifi.
    Przypomniałem sobie więc właśnie o funkcji WiFi Calling. Włączyłem. No
    niestety działa to mocno losowo. Na jakichś 5 połączeń, które robiłem 3
    zadziałały, 2 absolutnie nie. Tzn. niby wybierało numer, niby dzwoniło,
    ale nijak się nie udawało mi z nikim połączyć.
    Przerzuciłem się więc na WhatsApp i bez problemu pogadałem...

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 44. Data: 2021-03-19 11:04:56
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 17.03.2021 o 21:56, Marek pisze:

    > To są jakieś problemy osobnicze Twojego telefonu, co to za wynalazek?

    Nie nie są. To są problemy związane z różną jakością działania
    internetu. Poza tym mam do czynienia niejednokrotnie z bardzo
    profesjonalnymi VoiPami czy innymi usługami przez internet i niestety,
    ale rzeczywistość jest taka, że cokolwiek "over IP" nie działa tak
    dobrze, jak w swojej pierwotnej technologii. Wracając do VoIPów czy wifi
    calling (też voip), to tak jak już też gdzieś wcześniej napisałem,
    miałem bardzo podobne problemy jak Jarek. Nie łączyło, nie dało się do
    mnie dodzwonić, jak już połączyło to rwało albo wchodziły zniekształcenia.
    Łącze internetowe całkiem znośne i inne tradycyjnie internetowe rzeczy
    chodziły szybko. A mimo to z rozmowami był problem.

    Pzdr

    --
    /__/_* /