  • Data: 2017-09-18 15:04:43
    Temat: Re: Pellet, pellet...
    Od: Kojletjo <k...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Najrozsadnjej by bylo jak by sie dalo kupic po dwa worki z kazdego rodzaju i
    sprawdzenie w praktyce.

    I tak chyba zrobię.

    Ten ze slonecznika ma najlepszy stosunek ceny do uzyskiwanej energii.
    Z mojej skromnej praktyki wynika ze slimak musi byc dobrze spasowany z
    rura ktora pcha pellet do palnika. Duzy luz bedzie powodowal kruszenie
    pelletu.

    Muszę to rozebrać, zobaczyć jak wygląda podajnik po 2 sezonach
    ekogroszkowych.

    Z obserwacji jakich dokonalem jak sie doktoryzowalem z pelletu
    wychodzi ze typowy palnik do ekogroszku srednio sie nadaje do pelletu.

    Poeksperymentuję z tym co mam, może coś przerobię.

    --
    Rgds
    STQ