  • Data: 2022-05-19 22:49:49
    Temat: Re: Płytka ścienna na podłogę - mozna?
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022-05-19 o 21:59, Majka pisze:
    > Cześć,
    > czy na podłogę mogę położyć płytki ścienne?
    > Pewnie móc mogę, ale czy to zda egzamin?
    > Mam płytki, które mi pasują, cena ) zł, pomieszczenie mało "obciążone" to stara
    kotłownia, w której jest teraz tylko pralka, chemia domowa i suszarnia wypranych
    ciuchów. Praktycznie nie ma ruchu osób poza mną, osoba piorącą 2-3 pralki w tygodniu.

    > Czy podział na płytki ścienne i gresy podłogowe muszę zachować?
    > Nie mogę położyć sobie płytek na podłogę?
    Pewnie że możesz, tylko nie kładź gładkich szkliwionych bo się na nich
    zabijesz ja będą mokre, podłogowe są zawsze lekko szorstkie.

    --
    Janusz