  • Data: 2020-07-23 17:48:38
    Temat: Re: Podwyżka opłaty za wywóz śmieci
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    nadir napisał:

    > Zajebisty qrwa leśnik i dendrolog.

    Dendrometra. Dendrolog to kto inny.

    > Na to żeby dać pożyć dłużej tym lasom to nie wpadli?

    No więc wpadli i to realizowali. Papierówka jest produktem zalesiania,
    a to po wojnie było szeroko zakrojone. Przy zalesianiu nieużytków od
    zera, nasadzenia muszą być gęste. Potem część młodych jeszcze drzew
    trzeba wyciąć, bo inaczej cały las uświerknie. Tak ukształtowany (wiem,
    sztucznie) może potem pożyć długo.

    Jarek

    PS
    Na plakatach propagandowych, jakie widywałem w dzieciństwie, też tak
    to wyglądało, że niedobrzy drwale tną stuletnie drzewa, by zrobić z
    nich papier. Tymczasem papierówka jest raczej nastolatką.

    --
    Matematyka nie może wypełnić życia, ale nieznajomość matematyki już
    niejednemu wypełniła. (Ex. gratum: dendrometrzy i ekonomiści).