  • Data: 2010-02-24 21:30:44
    Temat: Re: Połączenie obudowy Z płyt GK ze ścianą.
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-02-24 20:58, scream pisze:

    > Ja wklejałem taśmy. Po to m.in. one są.

    Ok. To miód na moje uszy...
    A powiedz mi jak ma się to do przykręcania płyt do profili
    przyściennych. Bo sam wielkorotnie powtarzałeś aby nie przykręcać płyt
    do przyściennych.
    Czy przy opcji wklejenia taśm na tym połączeniu przykręcenie płyty do
    przyściennego jest błędem?

    pozdrawiam

    --
    RudeBoy Selecta