    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sun, 21 Nov 2021 10:14:42 -0800 (PST)
    Subject: Re: "Polskie złote rączki" w TV Zoom
    From: a a <m...@g...com>

    On Sunday, 21 November 2021 at 18:14:18 UTC+1, Uzytkownik wrote:
    > WOW!
    >
    > A skąd on to wiedział, nie widząc w ogóle mieszkania/domu oraz
    > możliwości jak ma być poprowadzona instalacja?
    >
    > Najprawdopodobniej trafiłeś na sprzedawcę-jasnowidza, niejakiego wróża
    > Macieja? :)
    > Porządni fachowcy to muszą być dopiero cwaniakami i kombinatorami.
    > Przywożą klientowi więcej materiału, a liczą tylko faktycznie
    > zamontowane materiały.
    >
    > Nadmiar materiału bez najmniejszego problemu można oddać w hurtowni i w
    > każdym markecie budowlanym.

> [...]
    Nie wiem po c o ten komentarz

    Podali mi cene za punkt, a materiały miałem sam kupic
    i im przekazać

    Przed laty, miedź nie była taka droga
    A sprzedawca w sklepie byl inteligentny i sam zapytal się po co mi tyle kolanek,
    gdyż powiedziałem, że potrzebuję rurki miedziane do co w mieszkaniu, a nie kamienicy
    całej

    Gdybym kupił ile kazali i im dał to bym za materialy przepłacił 2-3 krotnie

    I mieliby materialy na kolejną robotę za frico.

    Dlatego nalezy każdego fahofca sprawdzać, bo każdy lubi dodatkową kasę za nic.