  • Data: 2022-12-03 19:00:14
    Temat: Re: Pomysł na drzwi przesuwne (albo zwykłe)
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.12.2022 o 18:46, Jacek pisze:
    > Mam pod wiatą w rogu wygrodzone miejsce na rowery. Są 3 ścianki z
    > drewnianych kratek plus płyta z poliwęglanu. Chciałbym dorobić czwartą
    > ściankę z jakimiś zamykanymi drzwiami, aby zrobić chociaż minimalne
    > zabezpieczenie dla tych rowerów (wiem: jak się ktoś uprze, to ściankę
    > rozwali i też wejdzie). Pierwszy pomysł jest na drzwi przesuwne, ale nie
    > mogą mieć prowadnicy na dole, tylko jedną na górze. Szerokość 1,5 metra.
    > Podsuńcie jakiś pomysł na drzwi.

    Kup prowadnicę i kółka, utnij płytę w Castoramie na wymiar i poskładaj.

    Sam tak zrobiłem i bangla już 20 lat :)

    Na dole jest tylko mała prowadnica plastikowa, w kształcie "U" żeby
    drzwi się nie kiwały. Problem jedynie z zamkiem i klamką ale dorobiłem
    rączki kuchenne i wkręcane kółka na kłódkę, jedno w drzwi a drugie w
    ramę. Można kombinować z zamkiem od szafy, są takie.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>