  • Data: 2011-01-05 23:03:36
    Temat: Re: Porównanie ekogroszku do gazu.
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4d24ecc3$0$2491

    > Zachłysnął się glikolem z solarów.
    >
    > Interpolując rzetelność i prawdomówność Mańka do wątków o solarach,
    > potwierdza się moje zdanie o nich.

    Oj stary, Ty masz naprawde cos z polityka i jakies problemy maniakalne. W
    ostatniej dyskusji grzales wode do 75C, pare tygodni wczesniej do 45C a
    latem do 37C. Moja prawdomownosc to nieskalany krysztal w porownaniu z
    Twoja. Ciebie w ogole w dyskusjach nie bierze sie pod uwage bo Twoje prawdy
    sa tak plynne jak woda w kranie, w kazdej dyskusji inne a konsekwencja tak
    lotna jak para z czajnika.
    Kupiles juz moze zestaw solarny za 4000zl jaki Ci tu znalazlem i ktory Tobie
    mial sie oplacac? A moze teraz juz sie nie oplaca? :-))
    A i postawilem przed monitorem wycieta z kartonu kukle z kiwajaca glowa, te
    z filmu o kosmitach i kapuscie. Pamietasz ktora?? :-))

    Pozdro.. TK