  • Data: 2016-04-22 00:17:09
    Temat: Re: Posadzka w wynajętym garażu
    Od: Marek <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 21 kwietnia 2016 23:03:53 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
> [...]
    budowlanej radzi komus nasączanie trujacymi zwiazkami posadzki?

    > Ja nie Putin a to wolny kraj i kazdy moze mowic co chce.

    > Zawsze mozesz wykazac bledy. To nie wstyd czegos niewiedziec.

    > To jakbys twarz zamienil na dupe. Twoja sprawa jak wolisz byc
    > postrzegany. W kazdym razie bedziesz wiedzial jak ktos znow spyta czy
    > nie przesadzasz.
    >
    > TK

    Wg. Ciebie sugerowanie komus, zeby trul swoja rodzine, jest OK, no bo wolnosc slowa.
    Ale powiedzenie, ze ten ktos to debil, to jest(wg. Ciebie) brak kultury?
    No to gratuluje.
    Bądż dalej kulturalny.
    Jak się w tej rodzinie zaczną rodzić krzywe dzieci, zapewne nie będzie ciebie , zebys
    mógł się ze swojego błędu wytłumaczyć.
    Następny debil.