  • Data: 2021-03-29 20:57:06
    Temat: Re: Problem z rurą kanalizacyjną
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale o tym budyń pisze. Nawet jeśli zgłosisz samowolę to nie możesz nic z
    > nie zrobić.
    > Dopiero nakaz rozbiórki, zapewne poparty prawomocnym wyrokiem WSA pomaga
    > w rozpoczęciu procedury rozbiórki.

    No ale zaraz. Skoro nie ma zgody na tą rurę, to w czym problem. Wykopać
    i niech się sąsiad martwi. A jak uważa, że ma do niej prawo, niech idzie
    do sądu. Nie rozumiem Twojego podejścia, w jego świetle mogę Ci wejść na
    posesję, zrobić co zechcę, a jak będę dobrze się migał z sądami, to nic
    nie zrobisz.

    Miłego.
    Irek.N.