  • Data: 2012-04-24 00:45:58
    Temat: Re: Pytanie o pilarke i wskaźnik laserowy
    Od: SkiMir <p...@M...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-23 11:20, Chlorek pisze:

    > planuje kupić pilarkę ręczną i moje pytanie brzmi - czy wskaźnik
    > laserowy się sprawdza czy jest tylko bajerem. Bedę ciął płyty osb i
    > grube deski.
    > I czy 1200 watów wystarczy czy lepiej kupić 1400 albo 1600 ?

    Jeśli planujesz cięcie grubych materiałów to kup piłę o dużej mocy ale
    szukaj jakiś sensownych producentów bo na chińszczyźnie napis 1600W nie
    wiele znaczy.
    Oczywiście moc będzie związana z średnicą tarczy - dobre pilarki 1600W
    uciągną tarczę 230mm a to da Ci dużą głębokość cięcia.
    A wskaźnik laserowy... moim zdaniem bajer bo albo tniesz grube materiały
    z małą dokładnością i wskaźnik laserowy nic nie wniesie albo tniesz
    precyzyjnie i używasz szyny (i znów wskaźnik nie potrzebny).

    --
    M.