  • Data: 2012-01-11 13:44:49
    Temat: Re: Regips i suporex
    Od: "Budyń" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4f0d8caf$0$1462$65785112@news.neostrada.pl...
    > Jakoś sprytnie przemilczasz słownik j. polskiego a doczepiłeś się tego
    > drugiego, którego wskazałem drugorzędnie wyrazem "także"

    nie chce mi sie szukac po slownikach, ale mysle ze przyznasz ze slowa ktore
    podales sa tak bardzo obcojezyczne jak tylko sie da ;) A slowa zgruntu
    polskie zaczynajaace sie na si czyli siano, siedziec, siewnik wymawia sie
    miekko. Bo przeciez "i" po s,n,c zmiekcza te gloski.

    > No to jak, będziemy świadkami dalszego ciągu twojego wycofywania się
    > rakiem z chybionej wiedzy o twardym "si" ? :)

    Podaj polski, a nie importowany, wyraz zaczynajacy sie na twarde, si. Ja nie
    znam., moze jakis jest. Tylko cie prosze, nie mów mi ze ta lista którą
    podałes ma być wzorcem do rozwoju jezyka polskiego :) A gdybys szukal to od
    razu powiedz ile było tych miekkich zanim znalazłe

    b.