    From: PiteR <e...@f...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Remont domu w Anglii po polsku...
    Date: Fri, 19 Jun 2020 20:09:03 +0100

    in <news:almarsoft.5689227759039475711@news.neostrada.p
    l>
    user Marek pisze tak:

    > No ale te co założył to lepsze? W każdym prawie domu w PL teraz
    > takie zakładają, już się przejadły te kwadraty. W tych starych
    > wymienić tylko ten witrażyk na lepszy i drzwi super.

    Nie ważne jak wyglądają. Ważna funcjonalność. Masz takie plastiki?
    Używałeś? Jakbym codziennie na balkon wychodził. Trzeba klamkę do góry
    ciągnąć żeby zamknąć. Można się zatrzasnąć. Mam klucz na sznurku do
    paska. Są grube i ciężkie, uginają się, klamka zawsze lodowata, rosi
    się plastik i szyba. Próg ciśnie w adidaska. Wieczorem Cie widzą przez
    szybę a ty ich nie. Weź Pan przestań

    --
    Piter

    negocjatorzy ratują samobójców z dachów wieżowców
    dlaczego nie ratują budujących domy po 40 stce