  • Data: 2020-10-23 16:43:11
    Temat: Re: Ryby w szambie - czym uszczelnić przeciek.
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 22 października 2020 13:03:17 UTC+2 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
    > 100 sztuk po 2 kg => 200 kg ryb w 12000 litrach.
    > 60 litrów wody na jedną DUŻĄ rybę.
    > W 60 litrach to sobie można gupiki trzymać.

    W norweskich hodowlach łososia przepisy określają max 25kg ryb na m3.
    Co tutaj by dawało 300kg, czyli 150 ryb, czyli 80 litrów na rybę.
    Machnąłeś się z litrami bo przy 100 szt jest 120 litrów na rybę.
    Pytanie ile jest w naszych tradycyjnych stawach z karpiami, mam wrażenie
    że tam może być dużo więcej.

    L.