  • Data: 2014-05-12 15:18:27
    Temat: Re: Rzecz dzieje się w Polsce
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ZbyszekZ" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    news:20dbc79d-86fc-45da-a526-3ed7e61ae0dc@googlegrou
    ps.com...
    >Dumny z tego jesteś?

    cos sie chłopie tak podniecił? Pisze jak jest. Wyborcza mnie informuje ze
    moge płacic za niektóre artykuły, ja nie wiem za które. Bede wiedzal wtedy
    gdy wprowadzi skuteczny sposób zabezpieczen. No to wtedy bede wiedzial, i
    nie bede czytał. Bo złamanej złotówki ode mnie oczywiscie nie zobaczy, ja to
    czytam wyłacznie dla wiedzy co lewactwo ma obecnie na tapecie.

    b.