  • Data: 2011-06-13 11:32:45
    Temat: Re: Spór o miedzę inny wariant (cross post)
    Od: Budyń <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej Ława" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości
    news:it4qv8$7v4$1@inews.gazeta.pl...
    > Te "kamienie" to dosłownie czy w przenośni? Bo u mnie były tylko
    > kołeczki w ziemi ;)

    różne są oznaczniki - tradycyjnie były kamienie, a potem już cokolwiek np ceglane
    rurki drenarskie, rurki stalowe. A ostatnio przeważnie palik drewniany który po
    chwili jest zniszczony i tyle.
    Moja rada: kazać geodecie wbić chociażby metalową rurę w ziemię tak aby była schowana
    przynajmniej 20cm pod ziemią, na to dopiero jakis palik drewniany. Łatwo bedzie go
    odtworzyć.

    b.