eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanie Spore problemy Tesli. 2 mln aut czeka naprawa Z powodu niewłaściwie działającego systemu autopilota ok. 2 mln aut wyprodukowanych przez Teslę będzie musiało przejść naprawę - informuje Bloomberg. Kampania naprawcza, przynajmniej w tej fazie, obejm › Re: Spore problemy Tesli. 2 mln aut czeka naprawa Z powodu niewłaściwie działającego systemu autopilota ok. 2 mln aut wyprodukowanych przez Teslę będzie musiało przejść naprawę - informuje Bloomberg. Kampania naprawcza, przynajmniej w tej fazie, obej
  • Data: 2023-12-18 19:30:44
    Temat: Re: Spore problemy Tesli. 2 mln aut czeka naprawa Z powodu niewłaściwie działającego systemu autopilota ok. 2 mln aut wyprodukowanych przez Teslę będzie musiało przejść naprawę - informuje Bloomberg. Kampania naprawcza, przynajmniej w tej fazie, obej
    Od: "ptoki (ptoki)" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Monday, December 18, 2023 at 9:01:13 a.m. UTC-6, a a wrote:

    wyprodukowanych przez Teslę będzie musiało przejść naprawę - informuje Bloomberg.
    Kampania naprawcza, przynajmniej w tej fazie, obejmie samochody zarejestrowane w
    Stanach Zjednoczonych.

    ostatnio coraz wiecej przypadkow ze dziala w kratke...
    > Przyłaczyłem się przed laty do developerów autopilota, bo to była innowacyjna
    koncepcja, że samochód może sam jeździć po ulicach, przez skrzyżowania, a kierowca ma
    ręce w górze.

    > I kolega zrobił autopilota do Acury, sterowanej przez gniazdo OBDII,
    > gdyż obsługiwało dwustronną komunikację i sterowanie wspomaganiem kierownicy, czyli
    autopilot kręcił kierownicą jak kierowca.

    > I jeździli po Florydzie rano i testowali na odcinkach dróg, gdzie wymalowano żółty
    pas.

    > Ale rano nie było ruchu samochodów, bo drogi były prawie puste i autopilot prawie
    działał.

    > Ale potem się reklamowali, że Acura z autopilotem samodzielnie przejedzie przez
    skrzyżowanie, rondo itd.
    > i to juz był fake, bo samochód nie miał widoczności prawej strony przed
    skrzyżowaniem, rondem, bo nie miał kamer na wysięgniku z przodu, albo z przodu maski,
    patrzących na boki.

    > A potem Federal Highway Administration (FHA) | USAGov, US DoT zakazały
    eksperymentalnych jazd samochodów z autopilotem po drogach publicznych z uwagi na
    zagrożenie wypadkami.

    > Tesla miała więcej kasy i dodała do tzw. pojazdów autonomicznych z autopilotem,
    więcej czujników, kamer,
    > ale to nadal była niebezpieczna zabawa, bo liczba wypadków rosła.
    >
    > Czyli Tesla z autopilotem to nadal niska jakośc innowacji i wielokrotnie im o tym
    mówiłem, że inteligentne muszą być skrzyżowania i one musza zarządzać autonomicznie
    ruchem samochodów przejeżdżających przez skrzyżowania,
    > tymi z autopilotem i tymi bez.
    >
    > No i moją koncepcję wdrożyły Chiny , budując inteligentne drogi dla samochodów
    autonomicznych,
    > a poza Chinami nikt na świecie.
    >
    > A te reklamówki, że kierowcy podnoszą ręce w górę i samochód sam jedzie,
    > to był fake, bo w Syrenie, małym Fiacie też mozna było podnosić ręce w góre i
    samochód dalej jechał, a znajoma potrafiła nawet obracać kierownicę nogami.

    > Czyli autopilot na prostej drodze to żadna innowacja, ale autopilot na
    skrzyżowaniu, rondzie, nie działa w Tesli, bo nie odczytuje informacji o
    nadjeżdżających samochodach z lewej, prawej strony

    > Jeżeli sprzedaż Tesli będzie nadal spadała a prąd drożał o 100% to Melon zamknie
    biznes,
    > a autopilot to żaden upgrade o kilka linijek kodu, ale cała wadliwa koncepcja
    > i setki wypadków.

    Poczytaj sobie o comma AI, George Hotz za tym stoi. Ten co zlamal ps3 dawno temu.

    Na moje to te wszystkie AI sa zle robione bo staraja sie rozwiazac problem jedna
    wielka siecia neuronowa podczas gdy my myslimy inaczej. Ale to juz inna dyskusja.