eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanie Spore problemy Tesli. 2 mln aut czeka naprawa Z powodu niewłaściwie działającego systemu autopilota ok. 2 mln aut wyprodukowanych przez Teslę będzie musiało przejść naprawę - informuje Bloomberg. Kampania naprawcza, przynajmniej w tej fazie, obejm › Re: Spore problemy Tesli. 2 mln aut czeka naprawa Z powodu niewłaściwie działającego systemu autopilota ok. 2 mln aut wyprodukowanych przez Teslę będzie musiało przejść naprawę - informuje Bloomberg. Kampania naprawcza, przynajmniej w tej fazie, obej
  • Data: 2023-12-18 16:01:11
    Temat: Re: Spore problemy Tesli. 2 mln aut czeka naprawa Z powodu niewłaściwie działającego systemu autopilota ok. 2 mln aut wyprodukowanych przez Teslę będzie musiało przejść naprawę - informuje Bloomberg. Kampania naprawcza, przynajmniej w tej fazie, obej
    Od: a a <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Monday 18 December 2023 at 05:35:28 UTC+1, ptoki (ptoki) wrote:

    wyprodukowanych przez Teslę będzie musiało przejść naprawę - informuje Bloomberg.
    Kampania naprawcza, przynajmniej w tej fazie, obejmie samochody zarejestrowane w
    Stanach Zjednoczonych.
    > naprawa to jest update softu bezprzewodowo.
    > czyli o ile dobrze rozumiem, jak co jakis czas.
    >
    > Wazniejszym niusem powinno byc na ile ten autopilot to wogole dobrze dziala bo
    ostatnio coraz wiecej przypadkow ze dziala w kratke...

    Przyłaczyłem się przed laty do developerów autopilota, bo to była innowacyjna
    koncepcja, że samochód może sam jeździć po ulicach, przez skrzyżowania, a kierowca ma
    ręce w górze.

    I kolega zrobił autopilota do Acury, sterowanej przez gniazdo OBDII,
    gdyż obsługiwało dwustronną komunikację i sterowanie wspomaganiem kierownicy, czyli
    autopilot kręcił kierownicą jak kierowca.

    I jeździli po Florydzie rano i testowali na odcinkach dróg, gdzie wymalowano żółty
    pas.

    Ale rano nie było ruchu samochodów, bo drogi były prawie puste i autopilot prawie
    działał.

    Ale potem się reklamowali, że Acura z autopilotem samodzielnie przejedzie przez
    skrzyżowanie, rondo itd.
    i to juz był fake, bo samochód nie miał widoczności prawej strony przed
    skrzyżowaniem, rondem, bo nie miał kamer na wysięgniku z przodu, albo z przodu maski,
    patrzących na boki.

    A potem Federal Highway Administration (FHA) | USAGov, US DoT zakazały
    eksperymentalnych jazd samochodów z autopilotem po drogach publicznych z uwagi na
    zagrożenie wypadkami.

    Tesla miała więcej kasy i dodała do tzw. pojazdów autonomicznych z autopilotem,
    więcej czujników, kamer,
    ale to nadal była niebezpieczna zabawa, bo liczba wypadków rosła.

    Czyli Tesla z autopilotem to nadal niska jakośc innowacji i wielokrotnie im o tym
    mówiłem, że inteligentne muszą być skrzyżowania i one musza zarządzać autonomicznie
    ruchem samochodów przejeżdżających przez skrzyżowania,
    tymi z autopilotem i tymi bez.

    No i moją koncepcję wdrożyły Chiny , budując inteligentne drogi dla samochodów
    autonomicznych,
    a poza Chinami nikt na świecie.

    A te reklamówki, że kierowcy podnoszą ręce w górę i samochód sam jedzie,
    to był fake, bo w Syrenie, małym Fiacie też mozna było podnosić ręce w góre i
    samochód dalej jechał, a znajoma potrafiła nawet obracać kierownicę nogami.

    Czyli autopilot na prostej drodze to żadna innowacja, ale autopilot na skrzyżowaniu,
    rondzie, nie działa w Tesli, bo nie odczytuje informacji o nadjeżdżających
    samochodach z lewej, prawej strony

    Jeżeli sprzedaż Tesli będzie nadal spadała a prąd drożał o 100% to Melon zamknie
    biznes,
    a autopilot to żaden upgrade o kilka linijek kodu, ale cała wadliwa koncepcja
    i setki wypadków.