  • Data: 2021-01-26 13:49:18
    Temat: Re: Stolarstwo. Mocowanie formatek do profili stalowych
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Odradzam Ci robienie takiego mebla. Nie dasz rady pospawać z wymaganą dokładnością
    elementów. Żeby dobrze >pospawać potrzebny jest przyrząd spawalniczy. To droga rzecz
    i dla jednego elementu nie opłaca się robić. Bez >przyrządu elementy się pogna przy
    spawaniu. Jeśli miałbym takie rzeczy robić na sprzedaż, czyli w ilości większej niż
    >jedną sztuka to bym elementy stalowe zagrzewał. Też potrzebny przyrząd ale
    delikatniejszy niż do spawania. Półki >wklejone w ramki. Drewniane elementy pionowe
    mocowane do półek i klejone do szkieletu.

    Trochę mnie nastraszyłeś ale zaryzykowałem
    Swoją nową zabawkę wypróbowałem- spawarkę mma/mig/mag.
    Do tej pory tylko transformatorówka spawałem teraz pobawiłem sie migiem i bajka.
    Testowałem tez mag ale tu musze potrenować z tego co widzę bo spoiny póki co mi nie
    za ładne wychodzą.
    Stelaż tego typu https://hugle.pl/regaly/915-regal-borlange.html udało mi się wspawać
    z dokładnością do 1-3 mm od zakładanych wymiarów.
    Może te 1-3mm to nie jest jakaś wysoka precyzja ale spokojnie to "zgubie" przy
    montażu formatek drewnianych