  • Data: 2018-07-30 09:42:03
    Temat: Re: Szczury - kanalizacja
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 29 Jul 2018 14:33:42 -0700, losspistolss wrote:
    > Te szczury to kanalizacyjne więc żadne zwierzę typu kot czy kuna ich nie
    > zeżre. Używam jakiejś pasty w saszetkach, firma chyba polska więc truję
    > to cholerstwo patriotycznie.

    Mnie odwiedzają czasem (głównie późną jesienią) rodziny myszarek leśnych.
    Próbowałem kilku wynalazków: trutki, łapki, lepy.... Kota nie próbowałem,
    bo nie będę sprowadzał do domu jednej zarazy żeby tępić drugą.

    Po wielu eksperymentach okazało się, że najlepiej sprawuje się tzw. rat-
    zapper. To takie pudełko na 4x baterie AA. Zwierz wchodzi do niego bo
    ktoś mu tam zostawił smakowity okruszek chleba, i jak już wejdzie to
    pudełko elektryzuje dziada przez kilkanaście sekund. Potem tylko
    wyciągnąć trupa z pudełka i wyrzucić. Jak uruchomiłem to przez dwa
    tygodnie codziennie łapałem po jedną albo dwie ofiary, razem coś ok. 25
    ich było. A potem długo nic, widać cała rodzina już wybita. Teraz to
    sporadycznie tylko złapie się jakaś zwiedzająca jednostka. Komplet
    baterii alkalicznych starczy u mnie na ponad rok (ok. 10-15 złapań).

    Nie wiem jak duże są te twoje szczury, ale jeśli nie przekraczają
    rozmiarów wiewiórki to taki zapper ma szanse sobie poradzić.

    Mateusz