  • Data: 2019-12-18 20:34:12
    Temat: Re: Szukam cegły ;)
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-12-18 o 13:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Adam a...@p...onet.pl ...

    > No dokładnie. Kotwa tezs czegos musi sie trzymac.
    > Jezeli sytuacja wyglada az tak dramatycznie ze ta sciana ledwo stoi to ja
    > zapytam co masz po drugiej stronie?

    To jest jakiś stary budynek.
    Starsza część prawdopodobnie przedwojenna. Trudno powiedzieć, jaką
    funkcję wcześniej pełnił - prawdopodobnie mieszkalną.
    Parter, nad częścią stryszek wysokości ok. 1 metra (nie wchodziłem) z
    wejściem z dachu, pod częścią budynku piwniczka na ok. 1,5 metra.
    Podłoga parteru w technologii stropu Kleina z cegłą na płask. podłoga
    parteru na poziomie gruntu.
    Domek wcześniej miał prawdopodobnie dwie izby. Zostało dobudowane
    pomieszczenie pełniące aktualnie rolę kuchni. Przynajmniej tak sugerują
    fundamenty.
    Domek wynajmowany.

    Odnośnie ściany, w której wierciłem: ściana wschodnia, była ścianą
    zewnętrzną. Teraz za nią jest dobudowany schowek gospodarczy, więc
    śmiało przestrzeliłem się śrubami na wylot.
    Może być, że było okno a teraz (po dobudowaniu komórki) ktoś okno
    zamurował - być może pustakiem pianowym, stąd dobra wiertarka
    elektro-pneumatyczna nic nie czuła. Zresztą ona nawet przez pełną cegłę
    potrafi iść jak przez drewno.
    Dla ścisłości - "teraz" to co najmniej 50 lat temu - przynajmniej tak
    wygląda po archaicznych drzwiach do schowka i ich zamku.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam