eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieTajniki spalania wody w kotłach grzewczych i silnikach spalinowych - Jerzy Orzeł › Re: Tajniki spalania wody w kotłach grzewczych i silnikach spalinowych - Jerzy Orzeł
  • Data: 2021-10-07 22:36:38
    Temat: Re: Tajniki spalania wody w kotłach grzewczych i silnikach spalinowych - Jerzy Orzeł
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-10-07 o 21:46, a a pisze:
> [...]
    grzewczych i silników spalinowych w wodę jako paliwo oraz od ciekawych pomysłach
    stosowanych w uprawie malin i innych roślin.

    (16-17.06.2018) - zorganizowanego przez Andrzeja Nikodemowicza.

    > 12 komentarzy
    >
    > https://porozmawiajmy.tv/tajniki-spalania-wody-w-kot
    lach-grzewczych-i-silnikach-spalinowych-jerzy-orzel/

    > joe
    > 11 grudnia 2018 at 20:22
    >
    > "ej, skoro o wodzie mowa to sprawdźcie temat ogniwa joe'go czyli Joe Cell
    joecell.pl
    > jan
    > 6 grudnia 2018 at 22:25
    >
    > Zanim większość oglądających popadnie w stan zachwytu......Idee bardzo piękne,
    ale przyglądam się od pewnego czasu tym magikom od dodawania wody, czy to do silnika
    spalinowego, czy to do pieca.... i co ? ano nic konkretnego - bredzą coś o
    katalizatorach potrzebnych do poprawnego rozbicia cząstek wody (poprzez uzyskanie
    bardzo wysokiej temperatury) na cząsteczki wodoru i tlenu. Ale co to za katalizator?
    to cicho sza. W niektórych filmikach pojawia się informacja z prośbą o dotację -
    skoro są oszczędności na spalaniu, to znaczy że pieniążki zostają w kieszeni, więc po
    co datki ????...... Tu, nie , tak dla jasności sytuacji. Nie udało mi się dotąd
    naocznie zobaczyć tych wynalazków, choć skłonny jestem wesprzeć wynalazców nie tylko
    dobrym słowem. Kilka dni temu obejrzałem film domorosłego wynalazcy, który w swoim
    piecyku osiągnął 1800 stopni C..... Jak to zmierzył - mgliste i bezsensowne

    > tłumaczenie, podobnie jak odpowiedź na pytanie dlaczego piec żeliwny się nie
    roztopił, ale 8mm drzwiczki pieca już tak.... panaceum to specjalny katalizator
    .....ręce opadają... Chcę się umówić aby to cudo obejrzeć - gość nabiera wody w usta
    i nie odpowiada. Nie chcę mu ukraść pomysłu, lecz sprawdzić, czy to nie jest jakiś
    żart. Mowa tu o tym, aby nie rywalizować, tylko współpracować. Ale konkretów czy też
    wskazówek brak - jesli to prawda, to chylę czoło, jeśli żart - to nie stosowny....
    wszystko fajnie...wodór sie pali ( wręcz wybucha), tlen potrzebny do spalania...
    tylko że jest to reakja wybuchowa w wyniku której powetaje ....z powrotem woda....
    Patrz gaz Browna. A jak destrukcyjny jest wpływ wody na silnik,czy piec którym
    ogrzewacie dom pomyślcie sami. Pozdrawiam

    > Pingback: Aktualności wyborcze, 18.09.2018 - Jan Zbigniew hrabia Potocki -
    porozmawiajmy.tk
    > Sebastian
    > 10 września 2018 at 08:38
    >
    > https://joemonster.org/filmy/93044/Rosyjski_eksperym
    ent_z_woda_i_rozgrzanym_olejem
    > Andrzej Gawęda
    > 1 września 2018 at 23:58
    >
    > Czy w Gumowie nadal można kupić piec z wtryskiem wody
    > Zen Yen
    > 17 sierpnia 2018 at 00:06
    >
    > Dotyczy wolnej energii i zbliżonych ..Czy znacie jakieś dobre forum gdzie mogę
    podrzucić dość ciekawe materiały z NewsLetterów USA .
    > Zen Yen
    > 17 sierpnia 2018 at 00:04
    >
    > Czy znacie jakieś dobre forum gdzie mogę podrzucić dość ciekawe materiały z
    NewsLetterów USA . Dotyczące wolnej energii i zbliżone ...
    > mac
    > 8 lipca 2018 at 22:09
    >
    > Nareszcie ktoś się odwazyl o tym powiedzieć, oczywiście potwierdzam a w
    niekontrolowanych warunkach posypaly się szyby w oknach przy spalaniu w kotle. Warto
    dodac , ze woda przepuszczona przez kanal plazmowy zachowuje się jak material
    wybuchowy. To jest ten tajnik silnika 100% na wode. Pzdr dla inzynierow
    > Kilu
    > 6 lipca 2018 at 12:23
    >
    > Super Panie Jerzy , dokładnie oto chodzi ! wymiana doświadczeń ,życie w
    zgodzie z naturą to priorytet naszej przyszłości. Pozdrawiam.
    > Darek
    > 6 lipca 2018 at 09:39
    >
    > Może jakieś informacje o drucie miedzianym w uprawach malin i innych.
    > obserwator
    > 15 grudnia 2018 at 09:46
    >
    > Wodór spalając w tlenie się tworzy wodę i energię. W odwrotny sposób
    energię się traci i cudów nie ma. Być może para wodna pomoże dopalić w pewnych
    warunkach paliwo, ale przypuszczam, że są lepsze technologie. Jeśli chodzi o zrębki i
    słomę to jako ściółka czasami rzeczywiście czasami się sprawdza, Niestety nie zawsze,
    nie przy wszystkich roślinach, warunkach pogodowych itp. Ponadto jest problem z
    nornicami, zwiększa koszty i robociznę. Nie zawsze to się opłaca, chociaż
    rzeczywiście w pewnych warunkach często się stosuje ściółkę (nie jest to jednak nic
    nowego)

    > Pingback: Tajniki spalania wody w kotłach grzewczych i silnikach spalinowych -
    Jerzy Orzeł | 7777777blog

    Metoda podnoszenia mocy silnika, ograniczania zużycia paliwa i
    podnoszenia jego osiągów oraz zmniejszenie ilości szkodliwych substancji
    jest znana od przedwojny. W czasie II wojny światowej Niemcy stosowali
    ten patent w samolotach i silnikach okrętowych. Także w Polsce za czasów
    PRL stosowano wtrysk wody w silnikach statków i okrętów i nie tylko.

    Ale nie ma to nic wspólnego ze spalaniem wody i to co mówi Pan Jerzy, a
    to co on mówi to bzdury.